Followers

Tuesday, February 1, 2011

Title for this post is perasaan campur aduk

Ni cerita pasal si polan yang kuat terasa..One day,aku nak pinjam barang kat dia,then dia cakap tak ada,ok la fine aku tak kesah. and stop,bukan dgn dia je aku pinjam,but ada la dalam 2 3 orang,tapi si dia ni terasa lebih. macam mana??? lepas tu skodeng profile facebook aku seyap2,then terus cakap macam2. tak pe la kalau dia nak ungkit semua pasal perangai buruk aku,macam dia tu baik sangat..semua pasal dia aku simpan. memang aku tak kan buka cerita pasal dia,tapi agak2 la tiba2 nak shoot orang. ni tak tau cerita main lepas je...Babe,kalau kau baca post aku ni tolong la paham,aku bukan cakap pasal ko doe,tak ada masa aku nak cari gaduh dgn kau,aku bukan ada apa masalah dgn kau pun...Haih,x paham la aku,itu pun nak jadi isu. Semalaman aku tak boleh tidur pikir kau punya pasal...SUMPAH aku tak tau nak explain macam mana kat kau doe,terkilan taw! k la fine kalau kau tak nak tegur aku lagi pas ni,aku pun tak mintak kau buat baik dgn aku. tapi pikir la diri sendiri tu macam mana,sebelum nak kata aku...BUKAN AKU TAK TAU PASAL KAU :) so,terpulang kat kau,kau boleh buat aku pun boleh buat....-DDIEANA-

No comments: