Followers

Thursday, February 10, 2011

Diana vs Fawwaz

Good afternoon everyone ! These days, a very boring day. apa lagi,update blog la lagi pun kat 'memori' ni banyak sangat nak dicerita kan,tapi tak tau la nak cerita mana satu pulak. Actually,post ni da lama aku nak buat tapi otak aku tak berapa pandai la nak susun ayat,ahah. But it's ok,i'll try.

This story about a man I loved most

             Sape la budak bertuah ni?? Ahah, okey nama dia Muhamad Nur Fawwaz rusdi. Kalau nak cerita macam mana kitorang kenal memang orang cakap "ish,kalau stakat kenal kat dunia siber,mesti tak kan tahan lama,ala main2 je tu"  Ok la kalau dorang berpandangan macam tu kan,aku tak kesah pun.first time aku kenal mamat ni kenal macam tu je,kat chat la kata kan,add tapi tak ber tegur,lama lepas tu baru la dia perasan aku ada dalam friendlist dia,hehe.Agak kerek jugak la aku dgn dia time tu,nak wat macam mana?? awek orang la kata kan,x kan aku nak  layan jantan lain lagi kot?? ahah.Sampai sekarang, So far ktorang stabil lagi la,kalau gaduh tu biasa la kan?? cakap sikit sape yang tak pnah gaduh dgn partner?? haih,bukan manusia la tu. Hidup mesti ada pasang surut,betul tak?? Have more than one year with him,tak la  lama kan?? tapi bagi aku lama la jugak,sbb perkenalan aku dgn dia tak diduga pun. Seriously,kitorang dulu kawan baik je tapi tu la orang cakap,rapat2 lama2 tersangkut kan?? hehe...

               Too many reasons why I love him.Dia tak handsome pun,cuma ke kiutan dia tu buat aku sedap nak pandang,nyummm! ahah,bagi aku la dia memang kiut,tapi bagi korang aku tak tau la korang cakap apa,terpulang. He is willing to help me if I did not have the money,memang tak banyak tapi cukup la sekadar yang dia mampu.Korang baca mesti korang cakap aku ni mata duitan kan?? sama skali TIDAK, he was quite concerned about my self.I admit I was impressed with how he treated my self,HE NEVER NEGLACTED ME! He likes to joke,kalau dah sampai tahap dia melawak,memang tak boleh blah! tapi dia ni jenis pendiam dgn sesetengah orang,kalau dia kat rumah pun suka sangat buat hal sendiri,tak banyak cakap.Fun fun jugak,tapi kalau dia marah,apa perkataan semua keluar,tak kira la orang yang dia marah tu siapa,I was exposed to! jenis aku kalau orang marah memang aku touching,walaupun dengan dia lagi la aku touching. Tapi aku diam je,dalam hati aku sedih,marah.I tried to be quiet, if I did I would be angry speech. macam mana pulak kalau api bertemu api,aku tak dapat nak cakap apa la kalau dah macam tu.
 
               Kalau bab settle masalah,semua aku yang settle kan. I'm not proud of myself,If men want to solve the problem, there must be the nature of the ego. kalau boleh aku tak nak la macam tu,semua masalah aku settle tak bermakna dia boleh lepas tangan,SOLVE PROBLEM IS RESPONSIBILITY OF MAN! I totally understand about him,he needs a lot of learning to control emotions. Pasal diri aku pulak memang kadang2 aku ego,tu memang aku tak boleh nak nafikan. This boy 100% like volcano! bila2 masa je boleh 'terbatuk' kalau ada yang tak kena,ahaha :D
  
                Alhamdulillah,segala pahit manis banyak yang kitorang dah lalui,I'm sure he can take care of me very well and I believe his sincerity. Aku tak percaya apa yang akan terjadi lepas ni sentiasa manis,mesti ada pasang surut,tapi tak pe aku dan dia akan cuba stabil kan relationship ni,hope dijauhkan la perkara sebegitu... muhamad nur fawwaz,yess he is my special person ever and ever..LOVE YOU SAYANG! Ahah,aku tak tau la apa yang aku merapu kat post ni,dah macam rojak ape tah..I finished! kalau diteruskan tak tau la jadi apa dah post ni :)  
DIEANA vs FAWWAZ <3

 
 
 

No comments: