Followers

Sunday, November 18, 2012

TERIMBAS KEMBALI..

Assalamualaikum....

Hye everyone Hye Monday,hmm hari ni cuaca redup je tak panas tak mendung. BTW hujan jugak pagi tadi.

Pertama skali bangun pagi tadi awal sangat,sbb tak nak terlepas burger free kat McD,sape tak nak burger free kan? ahah,tapi bila aku pergi tak ada pulak sbb katanya utk 1000 orang pertama,kesian pakcik tu bawak anak sampai 5 6 orang sbb nak dapatkan burger free punya pasal,sampai gaduh2 kat situ. mana taknya,oder punya oder last kena bayar,pakcik tu pun satu tak tanya dulu pulak..orang ckp,APTB haha..


Bukan tu aje aku nak cerita sbenarnya,tapi Hari ni hari terpenting jugak buat UPSR candidates,yeyy tu dia result dah keluar!! Pasal ni lah aku nak cerita share sikit.......


Pagi tadi ikut ayah aku ambil result UPSR adik aku,mula2 tu tak rasa apa pun,tapi bila diaorang dah start beratur duduk bersila kat dewan tu mula teringat masa aku nak ambil result dulu. Tapi yang bezanya masa zaman aku dulu sbelum cuti skolah dah dapat result. Masa diumumkan yang dapat 5A,aku sempatlah skodeng2 muka parents yang menangis terkejut ada menangis sambil terlompat lompat pun ada. Teserlah kebanggaan kat wajah diaorang. Masa tu tak tau la kenapa mata aku mcm nak nangis je,terkenang kembali kut zaman muda2 dulu,haha.. Kalau la masa boleh undur balik,akan ku buat sehabis baik,cewahhhh.. Well,tahniah jugak untuk adik aku Muhammad Firdaus Bin Mohd Yusof sbb lulus ujian.

2 comments:

Eiqa Almond said...

ahhaa pakcik niee pun 1 jugak tanya laa dulu kann. ahha Cakap pasak drjah6 nie teringat org tu jadi mak aku atas pentas, mwhahhaa :D

D'dieana Yusoff said...

Haha,yang buat sketsa tu kan? haha,lawak doe,da la aku kena main 2 watak time tu -_-